פריצת מנעול הבית או הרכב – מה בעצם ההבדל?

פריצת מנעול הבית או הרכב – מה בעצם ההבדל?

בחיפוש קצר אחר מנעולן מיומן, בוודאי נתקלתם בשני שירותים מרכזיים ומבקשים במיוחד. מצד אחד, פריצת מנעול הבית. מצד שני, פריצת הרכב. אז נכון, בימים כתיקונים המילה “פורץ” זוכה לקונוטציה שלילית למדי, אבל כשאתם תקועים מחוץ למכונית או על יד הדירה כשאתם ממהרים או לחוצים במיוחד, פורץ מקצועי ומיומן הוא בדיוק מי שאתם צריכים. השאלה היא מה בכלל ההבדל בין פריצת הרכב והבית, האם מנעולן אחד יכול לבצע את שתי הפעולות ואיך בכלל תדעו לבחור אותו  נכון.

איך פורצים את המנעול?

באופן כללי, פורץ רכבים יודע להיכנס אל המכונית שלכם בלי להסב לה כל נזק. במילים אחרות, גם אם אין לכם מושג איפה המפתח וגם אם אתם יודעים בדיוק איפה הוא (בתא המטען עם שקיות השופינג), אתם לא צריכים לשבור חלון או לפגוע במערכת הנעילה. המנעולן יגיע אליכם בזמן קצר ויעשה את העבודה בזמן שאתם צופים מהצד (וזה לא ייקח הרבה זמן). מן הצד השני, פורץ מנעולים פועל באופן מעט שונה אבל מקצועי לא פחות, כאשר הוא נדרש לפתוח את דלת הדירה הנעולה. יכול להיות שהמפתח תקוע בצד השני ויכול להיות שהוא שבור, אבל זה באמת לא משנה. המנעולן המיומן יפתור כל בעיה במהירות וביעילות.

מי בכלל פורץ בתים ורכבים?

חשוב לזכור כי מנעולן מוסמך, עם ניסיון וציוד מתאים, יוכל לעזור לכם בכל אחד מהמצבים הללו. בין אם נתקעתם מחוץ למכונית לאחר שצרור המפתחות שלכם אבד, ובין אם מצאתם את עצמכם מחוץ לבית כשהמפתח נמצא מעברה השני של הדלת, יש פתרון והוא פשוט במיוחד. איש המקצוע יגיע אליכם תוך זמן קצר, כשהוא מצויד בכלים מתקדמים שיאפשרו לו לפתוח כל דלת סגורה וכל מכונית נעולה. הוא יעשה את זה ללא כל נזק, ובמידת הצורך יוכל אף לשכפל עבורכם עותק נוסף למפתח שאבד, ואף להחליף את מנגנון הנעילה אם תזדקקו לכך.

מנעולן מקצועי – עם הסמכה ואישורים

רגע לפני שאתם מזמינים פורץ מנעולים, רכבים, או בתים, עצרו ובדקו האם הוא מוסמך לעסוק בתחום והאם יש לו את האישור הדרוש. במילים אחרות, כדאי לוודא שיש לו אישור של משטרת ישראל. זוהי ההוכחה לכך שמדובר באדם ישר והגון, שיגיע כדי להעניק לכם שירות מקצועי וללא פשרות, במקום לנצל את מצב החירום ולהרוויח על חשבונכם.

זלדין שירותים- מנעולן בתל אביב

Call Now Button