למה אתם באמת צריכים קודן לרכב?

כתוב את הכותרת כאן

לרוב בתי האב בישראל יש היום לפחות מכונית אחת, ולרבים מהם יש שתי מכוניות ואפילו יותר. כלי הרכב הללו בהחלט יקרים, ולצד המחיר הגבוה ששילמנו במעמד הקנייה ועם רכישת פוליסת הביטוח, יש להם חשיבות רבה אף יותר. האמת היא שאנחנו פשוט לא יכולים בלעדיהם. המכונית שלנו מביאה אותנו ממקום למקום, בקלות ובנוחות שאין לה מתחרים. אנחנו בוחרים את המוזיקה, את עוצמת המזגן וגם את האנשים שיעבירו איתנו את חוויית הנסיעה הזו. בהתאם אנחנו צריכים להגן על הרכב שלנו, וכאן בדיוק נכנס הקודן לתמונה.

קודן עוזר לנו למנוע גניבות

מאחר והמכונית היא כלי שיצר אצלנו תלות לא מבוטלת, אנחנו צריכים להגן עליה מכל משמר. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות קודן, אותו  מכשיר קטן עם ספרות שמאפשר לנו להזין קוד סודי שימנע מהפורצים הלא-מאוד-חביבים להיכנס אל המכונית ולהימלט ממנה. עם זאת, כדאי להכיר מראש גם תקלות פוטנציאליות כדי להבין מה עושים בשעת הצורך, ואיך ניתן לבצע ניתוק קודן לרכב או איפוס קודן. תוכלו לקבל מידע נוסף באתר שלנו – קראו עוד מאמרים מקצועיים 

הגנה שקטה על הרכב

גם היום אפשר להתקין אזעקה קולנית במיוחד, וגם היום יש לה השפעות חיוביות משלה. עם זאת, לא מעט פורצים יעזו לברוח עם המכונית שלכם גם בזמן שהאזעקה ממשיכה להשתולל. כלומר גם הסירנה הטורדנית שמקפיצה את השכנים מהמיטות לא תמיד עושה את העבודה, בוודאי לנוכח העובדה שרבים כלל אינם מזהים את הסירנה הפרטית שלהם, מה שמוביל לא פעם לתגובה איטית למדי. מנגד, קודן מבטיח כי הרכב יישאר במקומו גם אם הפורץ יצליח להגיע אל המכונית, שכן ללא הקוד האישי שלכם, יהיה לו קשה למדי לצאת מהחניה ולנסוע לעבר השקיעה (או הזריחה, מתי תתבצע הפריצה).

ואם תשכחו את הקוד?

אז נכון, יש גם תרחיש אחד מדאיג שבו תמצאו את עצמכם עם רכב נעול וקוד סודי שאתם לא ממש זוכרים. עם זאת, גם במצבים אלה אין כל סיבה להילחץ. מנעולן מיומן יסייע לכם לא רק בבחירת קודן מתאים ובהתקנה מקצועית, אלא גם בפתרון תקלות – לרבות תקלות זיכרון שימנעו מכם לשחזר את הקוד האישי. כך יש מי שיסייע באיפוס הסיסמה, בניתוק הקודן ואף בהחלפתו, אם פעולה כזו תידרש כמובן, מכל סיבה שהיא.

פבל זלדין- מנעולן בבתים

Call Now Button