הקודן לא עובד – מה אתם יכולים לעשות?

ברוב הרכבים אפשר למצוא היום קודן, אותו רכיב קטן שמאפשר לנו להגן על המכונית ולמנוע מפורצים לא-מאוד-חביבים להימלט עם אחד הנכסים החשובים והיקרים ביותר. למעשה, ישנם גם מצבים שבהם חברת הביטוח עצמה תדרוש מכם להתקין קודן. השאלה הגדולה היא מה קורה כשהוא לא ממש מגיב, ומה אתם יכולים לעשות במצבים מהסוג הזה.

לפני הכל: למה אתם באמת צריכים את זה?

חשוב לזכור שיש המון סיבות טובות להתקין קודן לרכב, ובפרט זוהי הדרך האידאלית למנוע את גניבת המכונית. הרעיון כאן פשוט: רק עם הזנת קוד סודי ניתן להתניע ולצאת לדרך. ללא קוד או עם קוד שגוי, המכונית תישאר בחניה וכך יתקשה הפורץ שלכם להיעלם עם כלי הרכב האהוב עליכם. אם אתם לא לגמרי בטוחים איזה קודן יתאים לכם, צור איתנו קשר ונשמח לייעץ לך כבר בשלב הזה. כך תוכלו להכיר את הפתרונות המוצעים ולהבין מה נכון עבורכם ואיזה קודן אולי רלוונטי קצת פחות.

הקודן לא עובד – למה זה קורה?

אם התקנתם קודן אבל הוא לא עובד, סביר להניח שהבעיה האמיתית היא שהמכונית עצמה לא מגיבה. זו לא בעיה כשיש פורץ על מושב הנהג, אבל האתגר גדול כשאתם ממילא מאחרים לפגישה או לפיזור הילדים בבתי הספר. אז יכול מאוד להיות שתקלה במערכת החשמל של הרכב מפריעה גם לקודן, ואולי לוח המקשים שחוק ולכן אתם לא ממש מצליחים לייצר מגע מדויק במערכת. גם שאריות של אבק או לכלוך שהצטבר עלולים להסביר את מקור הבעיה.

אז איך חוזרים לשגרה?

אם הקודן לא משתף פעולה, הבעיה העיקרית היא שאתם פשוט תקועים במקום. בשל אופייה הייחודי והמתוחכם של המערכת, אם לא תזינו את הקוד (והמערכת תכיר בו) הרי שאתם צפויים להישאר בדיוק באותה נקודה. עם מנעולן רכב מיומן תוכלו להבין למה זה קורה וחשוב מכך, יהיה מי שיספק מענה איכותי ומהיר לבעיה. הוא יוכל לתקן את הקודן הקיים או להחליף אותו בדגם חדש, וכך תחסכו לעצמכם לא מעט אנרגיות וזמן. במילים אחרות, לפני שאתם נלחצים או מתכננים להחליף את המכונית כולה, אולי כדאי להזמין בעל מקצוע שיודע בדיוק מה הוא עושה ואיך עושים את זה נכון, ותחזרו לשגרה.

פבל זלדין- שירותי ניתוק קודן לרכב

Call Now Button