איך לבדוק הסמכה של מנעולן לפני ההזמנה

מנעולן הוא בעל מקצוע מיומן ומקצועי, מרבית המנעולנים אחראים ומקצועיים בתחומם. אבל, תוכלו למצוא לא מעט מנעולנים שמנסים ללכת בדרך העקומה ולא הישרה. אחת השאלות החשובות ביותר – כיצד אני מתמודד עם זה? הדרך היעילה ביותר היא לבדוק את הסמכתו של המנעולן. כיצד? ואיך? לפניכם הדרכים.

אילו ארגונים ומקורות מעניקות תעודות הסמכה

במטרה לבחון את הסמכתו של המנעולן, צריך לברר אילו הסמכות קיימות, ומי בעצם מספק אותן. בפסקה זו, נענה לכם על השאלה. לרוב, ההסמכה הרגישה, המחמירה, והמקצועית ביותר – היא בוודאות ההסמכה הרשמית של משטרת ישראל. משטרת ישראל מתערבת באופן רשמי בכל העניין, ומהסיבה שתחום זה נגיש למידע פרטי, עסקי, ולרוב גם מסווג.

ישנם המון הסמכות שונות – כמו של רב בריח, ארגון המנעולנים הרשמי בישראל, מולטילוק, ועוד. באופן אישי, אנו ממליצים תמיד לבחור במנעולן בעל ההסמכה המחמירה ביותר, כזאת שלא “קל” להוציא. במילים אחרות, מנעולן מוסמך מטעם משטרת ישראל יהיה בול בשבילכם.

איך בודקים הסמכה של מנעולן מורשה

קצת תתבאסו, אבל אין בדיקה דיגיטלית שאותה ניתן לעשות באינטרנט. לעומת זאת, ישנם כמה דגשים טובים בעת התהליך, וזאת למטרת בדיקת ההסמכה. בדרך כלל, השיטות הם פשוטות וקלות – הראשונה, היא בדיקת הארגון ומקור ההסמכה של המנעולן. ולבסוף, יש לפנות לאותו הארגון ולבקש אימות נתונים של התעודה. רצוי ומומלץ לא רק להיעזר בתמונה של תעודה, אלה גם במס’ הזהות והשם.

*תעודות ההסמכה של המנעולנים רשומות על שם ותעודת הזהות (או ח.פ).

כמה דברים שלא ידעתם על מנעולן

תחום מנעולן הוא רחב ונשגב, יש לא מעט פרמטרים ותנאים שכדאי להכיר. לפניכם מס’ נתונים ומידע שאולי לא יצא לכם להכיר עדיין על המנעולן שלכם. במידה ואתם מעוניינים לעבור קורס מנעולן, חובה גם לדעת את הדברים הבאים:

  1. מנעולן עובד בשעות לא סדירות, ולפעמים גם בלילה.
  2. לפני הפיכתו למנעולן, האדם חייב ללמוד המון, ולעבור הכשרות מחמירות ומקופדות.
  3. בעת סיום הלימודים, המנעולן יוצא עם כלים פרקטיים ושימושיים, וגם תעודת הסמכה.
  4. גם מנעולנים זקוקים לשירותי פרסום ושיווק, וזה יגרור השקעה כספית לא קטנה.
  5. מנעולן מפוקח ע”י משטרת ישראל או ארגון המנעולנים בתקפות שונות.

אלה הם חמשת הדברים הכי חשובים שכדאי לדעת על מנעולנים, או על קורסים בתחום.

בונוס – איך בוחרים מנעולן מקצועי

מנעולנים חובבנים קיימים בכמות אדירה, לפיכך – כדאי ומומלץ לבחור מנעולן ע”פ ההנחיות המקובלות.
השלב הראשוני, הוא לוודא שאותו המנעולן הוא בעל העסק עצמו. במידה ולא, רצוי לבדוק את תעודות ההסכמה של העובד הפועל בשטח, וגם של בעל העסק. השלב השני, הוא לבדוק את הביקורות של המנעולן באינטרנט, האם הם חיוביות או לא? וכמובן אודות העסק. ולסיום, רצוי לקחת מנעולן עם כל החבילה! כלומר, מנעולן שמגיע ממקור אמין וסמכותי, למשל – משטרת ישראל או רב בריח. לרוב, שימוש במנעולן ממקור מיומן יעניק לנו שקט וביטחון.

לסיכום

כל אחד בחלק מחייו השתמש לפחות פעם אחת במנעולן ומכיר את התחום היטב. יש לא מעט תרמיות וחובבניות, לשם כך דרושה בדיקה מדוקדקת ויסודית. בדיקה של תעודת ההסמכה תעניק לנו את כל השקט והביטחון. בנוסף, רצוי לבדוק מי הנפיק את התעודה? מי הוא בתחום? והכי חשוב, בדיקה יסודית של המנעולן בגוגל תניב פירות מוצלחים, או שלא. כך או כך – בדיקה מקצועית תאפשר לנו לא ליפול שוב לתרמית מהחדשות. מקווים שענינו על שאלותיכם, בהצלחה.

פבל זלדין – מנעולן בת ים

Call Now Button