קודן לרכב

הקודן שלכם לא עובד?

הרכב לא מניה?

שירותי ניתוק  קודן לרכב!

להזמנה צרו איתי קשר כבר עכשיו!

 

 

ClockCreated with Sketch.
שירות 24/7
ManCreated with Sketch.
ניסיון רב
Star1Created with Sketch.
אמינות מקצועיות

סוגי קודנים

התקשרו אלי כבר עכשיו!
ותקבלו שירות מהיר ואיכותי!

קודן לרכב המלצות

קודן לרכב

קודן לרכב הינו רכיב אבטחתי, המאושר על ידי חברות הביטוח ובכך מאפשר את הוזלת עלויות הביטוח השנתיות.

במקרים רבים מחליף קודן את הצורך בהתקנת אזעקה לרכב המוכרת לכולנו.

מעבר להיותה אמצעי אבטחתי יקר, אזעקת רכב מעולם לא הוכחה כאמינה במניעת גניבת רכב. שכן אזעקות השווא הרבות הפכו את בעלי הרכב והשכנים לאדישים למשמעה.

כך שרבים מלקוחותינו מוצאים את הפתרון בהתקנת קודנית לרכב המונע כל אפשרות להנעת הרכב ללא הקוד המזהה בצורה שקטה ואלגנטית.

פעילות של קודנית לרכב מתחילה מהרכב בו המפתח מוצא מהסוויצ’. מרגע זה ממתין מחשב הרכב לקוד ייחודי המוזן אליו באמצעות לוח מקשים המותקן באחד מצדי ההגה ולעיתים אף מחוץ לרכב ובכך מאפשר את פתיחת הדלת ושחרור נעילת המתנע בו זמנית.

קודנית לרכב מורכבת ממשבת האחראי לתקשורת בין לוח המקשים ובין מחשב הרכב. האמון על הנעת הרכב, מערכת הזרקת הדלק ובעצם על תפעולו השוטף.

ניתוק קודן לרכב

קודן אמנם מעניק ביטחון רב לבעל הרכב. אך שילוב רכיב נוסף למערכת מסובכת זו מכניס אלמנט נוסף של סיכון על פעילותו התקינה של הרכב, בייחוד כאשר רכיב זה מקושר ישירות למחשב הרכב.

חשיבותה של התקנה מקצועית ואופן הטיפול על ידי בעל המקצוע בתקלות המתרחשות במערכת קודן  איננה מוטלת בספק. 

שכן תקלות אלו מתרחשות בדיוק ברגעים בהם אנחנו הכי פחות מצפים להם ולכן עלינו לוודא שמערכת קודנית לרכב הנמצאת ברשותנו מותקנת ומטופלת בידיים מקצועיות בלבד.

כאמור קודנית לרכב הינו עסק למקצוענים, כאשר חברת זלדין שירותים והתקנות הינה חברה מובילה. בעלת ידע וניסיון בכל הנוגע למתן שירותי מכירה, התקנה ותיקון קודן לרכב בכל חלקי הארץ.

אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר עוד היום, ולשמוע אודות מגוון השירותים אותם אנו מעניקים לכל סוגי הרכבים והקודנים הקיימים בשוק.

 

זלדין שירותים והתקנות מעניקה ללקוחותיה את השירות המקצועי והאמין ביותר שיש, כאשר אדיבות, מחירים תחרותיים ושביעות רצונם של לקוחותינו מציבים אותנו בשורה הראשונה בכל הנוגע למערכות הגנה של הרכב, אימובילייזר , מנעולן רכב ושאר האמצעים הנדרשים להגנה על רכבכם.

Call Now Button