הרכב תקוע: האם להזמין פורץ רכבים?

הרכב תקוע: האם להזמין פורץ רכבים?

 

בין אם איבדתם את המפתח היחיד שלכם לרכב ובין אם הוא שם, לנגד עיניכם, אבל תקוע בתוך המכונית הנעולה, זהו בהחלט מצב לא אידאלי. מצד אחד אתם משתוקקים להיכנס פנימה, ואולי אף משתעשעים עם רעיון שכולל אבן גדולה על שמשת המכונית. מצד שני ברור לכם שמדובר בצעד שיעלה לכם הרבה מאוד כסף כשתצטרכו להגיע אל המוסך לתקן את הנזק. אז מה עושים, איך מטפלים בבעיה בלי לפגוע במכונית שלכם ובאיזה מצב רצוי לפעול מהר ולא להמתין?

המפתח במכונית ואתם בחוץ? הזמינו פורץ

באופן כללי אנחנו מעדיפים להימנע מכניסתו של פורץ אל המכונית, אבל יש מצבים שבהם אתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים מיומן שפועל – כמובן – בכפוף לחוק. לפורץ המנוסה יש את הציוד ואת הידע הדרושים כדי לעשות את זה בצורה בטוחה, נקייה וללא כל נזק. הוא לא ישבור את המפתח או את המנעול, הוא לא יפגע בדלת או בזגוגית ובאופן כללי המכונית שלכם מוגנת הרבה יותר בידיו של פורץ שיודע בדיוק מה צריך לעשות כדי לאפשר לכם לחזור אל הרכב בקלות וביעילות. אם נתקעת – צור קשר כבר עכשיו והפתרון בדרך אליך!

הילד תקוע ברכב? אל תחכו

יש רק מצב אחד שבו אין זמן להמתין להגעתו של פורץ, ובוודאי שאין מקום לדאוג לשלמות המכונית. זהו מצב שמגיע לא פעם לכותרות החדשות, כשתינוקות נשכחים ברכב במשך זמן ממושך. אם זיהיתם רכב נעול עם תינוק, גם כאשר לא מדובר ברכב שלכם ואין לכם באמת מושג למי הוא שייך, תגובה מהירה יכולה להציל חיים. אם כן, זהו התרחיש היחיד שבו רצוי לפעול כאן ועכשיו, בכל אמצעי שעומד לרשותכם, כדי שתוכלו לחלץ את הפעוט ולמנוע פגיעה קשה בבריאותו.

לא מצב חירום? כך תבחרו פורץ

בהנחה שלא מדובר במצב מסכן חיים ואין ברכב בעל חיים או תינוק שצריך לחלץ, בהחלט רצוי להימנע מכל פעולה קיצונית שעשויה להוביל לנזקים כבדים מאוד למכונית שלכם. במקום, ודאו שאתם מזמינים פורץ רכבים שיודע מה צריך לעשות ומצויד בכלים המתאימים לצורך כך. בנוסף, וחשוב מכך, חשוב לבדוק מבעוד מועד האם הוא פועל על פי כל האישורים הדרושים, ובפרט בכפוף לאישור משטרת ישראל. זוהי ההוכחה שלכם שמדובר באדם ישר והגון שלא ינצל את המצב כדי להסב נזק למכונית או כדי לגנוב אותה – אלא שהוא כאן בשבילכם, עם נכונות להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר.

פבל זלדין- מנעולן בבתים

Call Now Button