שירותי פריצה והחלפת מנעולים

מנעולן ברמת גן

ClockCreated with Sketch.
שירות 24/7
ManCreated with Sketch.
שירות מקצועי
Star1Created with Sketch.
תגובות מלקוחות
פריצה והחלפת כל סוגי מנעולים

שירותי מנעולן

Personal Trainer
Personal Trainer
Personal Trainer

מנעולן ברמת גן

זלדין שירותים והתקנות, מספקת ללקוחותיה את שירותי הפריצה המקצועיים והאיכותיים ביותר באזור, וזאת במסגרת שירותי מנעולן ברמת גן והסביבה. חברתנו דוגלת במתן שירות איכותי, מקצועי, אמין ואדיב ללקוחותיה, תוך כדי מתן אחריות ומחירים תחרותיים ואטרקטיביים לכלל השירותים אותם אנו מעניקים.

חברתנו פועלת באזור המרכז במהירות, ביעילות ובהגינות. אנו מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו מענה מהיר, כך שכל קריאה אותה אנו מקבלים מטופלת על פי סטנדרטי האיכות הגבוהים ביותר. צוות העובדים המיומן שלנו, הפועל במשך שנים רבות בתחום, מכיר לעומק את כלל סוגי המנעולים והטכנולוגיות הנפוצות בשוק, ולכן מספר מענה מהיר ואיכותי לכלל הצרכים המתעוררים אצל לקוחותינו.

השירות אותו אנו מעניקים הינו מיידי, מהיר וללא עיכובים מיותרים:

 

  • מנעולן ברמת גן פורץ מנעולים מקצועי ומהיר, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
  • החלפת צילינדר לדלת באיכות גבוהה ובמחירים מפתיעים
  • ייעוץ מיגון לבית, כולל מיגון חלונות וויטרינות
  • פורץ רכבים – ללא נזק מיותר למנעול הרכב
  • תיקון קודן לרכב או נטרולו, ללא שום נזק לאימובילייזר או למחשב
  • ועוד…

 

מנעולן ברמת גן מעניק שירותי מנעולנות מגוונים במסגרתם תוכלו לקבל שירות עבור פריצת כספות, פריצת מנעולים לדלתות כניסה לבית או דלתות פנים, דלתות מחסנים, בתי עסק ובכל מקום בבית או במשרד בו תזדקקו לשירותינו. כאשר כלל השירותים ניתנים במהירות, ביעילות ובמחירים הוגנים לכל כיס.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמוניטין הרב אותו צברנו בקרב לקוחותינו, וזאת בזכות שנים רבות של ניסיון ועבודה מקצועית ואיכותית בתחום. כאשר שירותינו נדרשים בכל עת בה הדלת נטרקה כאשר המפתחות נמצאים בתוך הבית, החלפת צילינדר מתיישן או פגום בעקבות ניסיון פריצה. המחירים אותם אנו מציעים כוללים את עלות השירות בלבד, כאשר המקצועיות שלנו מונעת הוצאות כספיות עתידיות על נזקים העלולים להיגרם למנגנונים השונים בעקבות ניסיונות פריצה לא מקצועיים.

חברתנו מעסיקה אך ורק מנעולים מורשים לביצוע עבודות פריצה על ידי משטרת ישראל. צוות העובדים מספק ללקוחות החברת את השירות מהטובים ביותר תחום, וזאת בזכות ביצוע עבודה איכותית וברמת גמר גבוהה, תוך כדי עבודה מקצועית, אדיבות ואמינות. בנוסף, השירותים אותם אנו מעניקים ללקוחותינו ניתנים במשך כל שעות היממה ולשביעות רצונם המלאה.

אנו מזמינים אתכם לבדוק את תעודת המנעולן המורשה של כל אחד מעובדינו, הן מבחינת הידיעה כי השירות אותו קיבלתם מאושר על ידי רשויות החוק וחלילה לא אפשרתם לאדם בעל עבר פלילי להתעסק עם מיגון הבית שלכם, והן מהזווית הביטוחית, מכיוון שהחלפת צילינדר לדלת בצורה עצמאית או ללא עזרתו של מנעולן מורשה, יכולה להוביל לביטול פוליסת הביטוח לביתכם וחלילה למנוע מכם קבלת שיפוי כספי במקרה שבו נפרץ ביתכם.

התקשרו אלינו עוד היום, וקבלו מידע נוסף בנוגע לשירות מנעולן ברמת גן מבית זלדין שירותים והתקנות, המעניקה ללקוחותיה את השקט הנפשי וההבטחה כי העניקו לעצמם ולמשפחתם את ההגנה הטובה ביותר.

go beyond your limits

Our Clients Believe in Us

Here Is What They Are Saying

Call Now Button