שירותי פריצה והחלפת מנעולים

מנעולן מקצוען

ClockCreated with Sketch.
שירות 24/7
ManCreated with Sketch.
שירות מקצועי
Star1Created with Sketch.
תגובות מלקוחות
פריצה והחלפת כל סוגי מנעולים

שירותי מנעולן

Personal Trainer
Personal Trainer
Personal Trainer

מנעולן בפתח תקווה

כאשר אתם מחייגים לחברת זלדין שירותים והתקנות, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירותי פריצה מקצועיים ואיכותיים, במסגרת שירותי מנעולן בפתח תקווה והסביבה. בחירה בזלדין מבטיחה לכם שירות מצוין מהדרגה הראשונה, כאשר לצד העבודה המקצועית והאיכותית, תזכו בשירות אדיב ואמין, אחריות על החלקים והעבודה, והכל במחירים אטרקטיביים, שווים לכל כיס בעבור כל אחד מהשירותים אותם אנו מעניקים.

מנעולן בפתח תקווה – מחיר הוגן מבלי להתפשר על האיכות!

מחפש מנעולן בפתח תקווה שיגיע אליך בתוך זמן קצר ויפתור את התקלה במהירות ויעילות?

אנו בחברת זלדין שירותים והתקנות נספק בעבורך את כלל שירותי פריצת דלתות, התקנת מנעול או החלפת צילינדר, בתוך זמן קצר מרגע הקריאה, בצורה מקצועית, בטוחה ואמינה. כאשר צוות העובדים של חברתנו עומד לרשותכם בכל שעות היממה ומוכן להעניק לכם את העבודה האיכותית ביותר שיש.

שירותי המנעולנות אותם אנו מספקים הינם מהירים ומקצועיים. כמו כן, אנו שמים דגש על מתן שירות אמין וברמת מחירים תחרותית ואטרקטיבית.

מנעולן בפתח תקווה – פורץ מנעולים מורשה

ישנה חשיבות מכרעת בבחירה בפורץ מנעולים מורשה על ידי איגוד המנעולנים הישראלי, מכיוון שזוהי הדרך היחידה בה תוכלו להבטיח לעצמכם כי בעל המקצוע המגיע אליכם הביתה, מאושר ומפוקח על ידי משטרת ישראל מבחינת ניקיון הכפיים שלו והיעדר רישום פלילי. מעבר לעובדה זו, התקנת צילינדר או מנעול על ידי גורם שאיננו מורשה לכך, עלולה לבטל את פוליסת הביטוח של תכולת הבית, ולהעניק לחברת הביטוח פתח מילוט מלשלם לכם את המגיע לכם לאחר פריצה.

חברת זלדין מעניקה לכם את המענה המתאים ביותר, חברת מנעולן בפתח תקווה פועלת באישורה של משטרת ישראל, וכלל צוות העובדים הינם מנעולנים מוסמכים, אשר עברו הכשרה מקצועית. צוות העובדים ישמח לענות לקריאתכם ולעמוד לצדכם בכל עת, כך שבכל מצב בו ננעלתם מחוץ לבית, למשרד או לרכב – אתם יכולים לסמוך עלינו שנבוט להושיע אתכם.

מנעולן בפתח תקווה – פתרונות מיגון ואבטחה

במהלך שנות עבודתנו הרבות בתחום נחשפנו למאות פריצות וניסיונות פריצה, העבודה בזירות הפשע אפשרו לנו למפות את נקודות התורפה אותן מנצלים הפורצים. ידע רב זה מאפשר לנו לתפור לכל אחד מלקוחותינו חליפת הגנה באמצעות שדרוג אמצעי בטיחות קיימים, התקנת מנעול כספת ומנעולים נוספים ועוד מגוון רחב של אמצעים שנועדו להגביר את הביטחון האישי של כל אחד מדיירי הבית.

מנעולן בפתח תקווה

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתרשם ממגוון השירותים אותם אנו יכולים להציע בעבורכם: פריצת דלתות ורכבים, תיקון והחלפת צילינדרים, תיקון קודן לרכב ועוד מבחר שירותים הניתנים במסגרת עבודת מנעולן בפתח תקווה. אנו מבטיחים לכם כי בחירה שלכם בחברת זלדין, בכל הנוגע לשירותי מנעולנות, התקנות ושירותי אחזקה נוספים, יעניקו לכם את השקט הנפשי והידיעה שבח

go beyond your limits

Our Clients Believe in Us

Here Is What They Are Saying

Call Now Button